Warunki sprzedaży biletów
SUPERTICKET, s.r.o.
siedziba: Slavojova 579/9, Praga 2, kod pocztowy 128 00
ID: 17555710
wpis do rejestru handlowego, numer akt: OR w Pradze pod numerem akt C373064
W przypadku sprzedaży towarów (inputk) firma Superticket, s.r.o. zapewnia wyłączną sprzedaż inputk dla agencji www.twojeshow.pl za pośrednictwem handlu online umieszczonego w Internecie pod adresem www.twojeshow.pl
Postanowienia wstępne
Niniejszy regulamin (zwany dalej "Regulaminem") SUPERTICKET, s.r.o. z siedzibą pod adresem Slavojova 579/9, Praga 2, kod pocztowy 128 00, numer identyfikacyjny: 17555710, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym pod numerem akt: OR w Pradze pod numerem akt C373064 (zwana dalej "Sprzedającym") reguluje, zgodnie z postanowieniami § 1751 ust. 1 ustawy nr 89/2012 Dz. U., Kodeks cywilny (zwany dalej "Kodeksem cywilnym"), wzajemne prawa i obowiązki stron powstałe w związku lub na podstawie umowy sprzedaży (zwanej dalej "umową sprzedaży") zawartej między Sprzedającym a inną osobą fizyczną (zwaną dalej "Kupującym") za pośrednictwem sklepu internetowego Sprzedającego. Sklep internetowy prowadzony jest przez Sprzedawcę na stronie internetowej znajdującej się pod adresem www.superticket.sk (zwanej dalej "Stroną internetową").
Niniejszy Regulamin oraz Procedura Reklamacji określają i precyzują prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego przy sprzedaży biletów na jakiekolwiek wydarzenia kulturalne, społeczne, sportowe lub inne (zwane dalej "Wydarzeniami") za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego na Stronie Internetowej.
Kontakt ze Sprzedawcą oznacza kontakt telefoniczny z upoważnioną osobą pod konkretnym numerem telefonu lub adresem e-mail, jeśli jest on znany Kupującemu, lub pod ogólnym numerem telefonu lub adresem e-mail wymienionym w sekcji Kontakty na Stronie internetowej.
Niniejsze warunki stanowią integralną część umowy kupna zawartej między kupującym a sprzedającym. Kupując bilety, Kupujący jednocześnie potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi Warunkami i że jest wyraźnie świadomy, że niniejsze Warunki stanowią część umowy zawartej między nim a Sprzedawcą.
Przedmiot umowy
Przedmiotem umowy jest zobowiązanie Sprzedającego do dostarczenia Kupującemu wymaganej liczby biletów na wybrane przez Kupującego Wydarzenie oraz zobowiązanie Kupującego do zapłaty Sprzedającemu opłaty za bilety wstępu.
Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą uiszczenia przez Kupującego Opłaty za Wstęp.
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu bilety bez zbędnej zwłoki po uiszczeniu opłaty za wstęp, a w przypadku zakupów online bilety zostaną dostarczone drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail. Kupujący nie jest uprawniony do otrzymania Biletów do momentu uiszczenia pełnej ceny za Bilety na Wydarzenie na rachunek bankowy Sprzedającego.
Z chwilą doręczenia Kupującemu Biletów przez Sprzedawcę, wszelkie zobowiązania Sprzedawcy wynikające z Umowy Sprzedaży wygasają.
Bilety nie są wysyłane pocztą ani za pobraniem.
Prawa i obowiązki stron w związku z Wydarzeniem, na które zostały zakupione bilety
Sprzedawca jest organizatorem poszczególnych Wydarzeń, na które sprzedawane są bilety. Zakup biletu na Wydarzenie powoduje powstanie stosunku prawnego pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą jako organizatorem tego Wydarzenia. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie zobowiązań organizatora Wydarzenia wynikających ze stosunku umownego pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą jako organizatorem Wydarzenia.
Dokonując zakupu Biletu, Kupujący wyraża zgodę na przestrzeganie zasad określonych przez Sprzedawcę jako organizatora Wydarzenia. Ponadto, nabywając Bilet, Nabywca wyraża zgodę na przestrzeganie regulaminu obiektu, w którym odbywa się Wydarzenie, oraz regulaminu dla odwiedzających.
Sprzedawca, jako organizator każdego Wydarzenia, ma wyłączne prawo do zmiany programu, daty i miejsca Wydarzenia. Dokonując zakupu biletu Klient uznaje to prawo Sprzedawcy jako organizatora.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ważność i autentyczność biletów zakupionych poza stroną internetową Sprzedawcy.
Procedura zakupu biletu i warunki płatności
Cena każdego biletu jest podana oddzielnie dla każdego Wydarzenia. Wszelkie dodatkowe opłaty związane z zakupem biletu są również wymienione dla każdego Wydarzenia.
W przypadku zakupu biletu za pośrednictwem strony internetowej, płatność za bilet możliwa jest wyłącznie kartą kredytową, co umożliwia dokonanie zakupu kartą kredytową przez Internet, lub przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego.
a. Reklamacje należy składać na adres info@twojashow.pl lub +420 720 208 407.
b. W przypadku zakupu za pośrednictwem bramki płatniczej GoPay, kupujący może skorzystać z poniższych danych kontaktowych w przypadku reklamacji lub pytań dotyczących płatności.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty Kupującego związane z zakupem biletu wynikające ze stosunku umownego pomiędzy Kupującym a bankiem, który wydał Kupującemu kartę płatniczą lub który prowadzi dla Kupującego rachunek bankowy, za pośrednictwem którego Kupujący dokonał płatności opłaty za wstęp.
Bilety nie są wysyłane za pobraniem.
Odstąpienie od umowy
Zgodnie z postanowieniami § 1837 lit. j) ustawy nr 89/2012 Dz. U., Kodeks cywilny, z późniejszymi zmianami, Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej pomiędzy Kupującym a Sprzedającym zgodnie z postanowieniami § 1829 Kodeksu cywilnego (odstąpienie od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny), z uwagi na to, że jest to umowa o korzystanie z czasu wolnego, a świadczenie jest spełniane przez przedsiębiorcę, tj. w tym przypadku przez organizatora Imprezy, w określonym terminie.
Procedura reklamacyjna
1.Wszelkie roszczenia dotyczące biletów zakupionych za pośrednictwem strony internetowej podlegają niniejszym warunkom i procedurze reklamacyjnej określonej w niniejszym artykule 6.
2. Kupujący jest uprawniony do zwrotu ceny biletu wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych poniżej.
3. Kupujący nie jest uprawniony do wymiany biletu. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia, utraty, kradzieży lub innego pogorszenia stanu biletu, bilet nie zostanie wymieniony, a Nabywca nie otrzyma zwrotu pieniędzy.
4.Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy bilet nie zostanie dostarczony Kupującemu z przyczyn leżących po stronie Kupującego, w szczególności z powodu braku możliwości dostarczenia biletu na adres e-mail Kupującego (np. przepełniona skrzynka pocztowa, filtr antyspamowy, itp.)
5.W przypadku nieotrzymania przez Kupującego biletu w ciągu 2 godzin od uiszczenia pełnej opłaty za wstęp, tj. zaksięgowania pełnej ceny sprzedaży biletu na koncie Sprzedającego, Kupujący zobowiązany jest skontaktować się ze Sprzedającym niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od upływu ww. terminu na dostarczenie biletu i powiadomić Sprzedającego o nieotrzymaniu opłaconego biletu. W tym celu Kupujący zobowiązany jest podać Sprzedającemu imię i nazwisko oraz adres e-mail, które podał jako dane kontaktowe lub identyfikacyjne przy zakupie biletu. W przypadku, gdy Sprzedający odkryje, że bilet nie został faktycznie dostarczony Kupującemu, Sprzedający postąpi zgodnie z postanowieniami niniejszego ustępu 5 poniżej.
a.) Sprzedawca zobowiązuje się do ponownego wysłania Biletu na adres e-mail Kupującego nie później niż 24 godziny, ale nie później niż 1 godzinę przed Wydarzeniem.
b.) W przypadku, gdy Promocja już się odbyła, Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić Kupującemu uiszczoną opłatę za wstęp, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji przez Kupującego.
6.W przypadku niemożności przeprowadzenia Imprezy z powodu siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki, wojna, mobilizacja, powstanie, pandemia itp.), Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przełożenia lub całkowitego odwołania Imprezy. Jeśli Wydarzenie zostanie przeniesione na inny termin, bilet pozostaje ważny na ten przeniesiony termin, a Nabywca nie jest uprawniony do zwrotu lub wymiany biletu.
7. W przypadku zmiany terminu lub odwołania Wydarzenia przez Sprzedawcę jako organizatora, Nabywca, który przekazał Sprzedawcy swoje dane kontaktowe (e-mail, telefon, adres pocztowy, faks itp.), zostanie powiadomiony za pośrednictwem tego kontaktu o odwołaniu Wydarzenia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Nabywcy, jeśli nie można skontaktować się z Nabywcą w odpowiednim czasie za pośrednictwem takiego kontaktu lub jeśli Nabywca otrzyma terminowe powiadomienie o odwołaniu Promocji, które zostanie wysłane z opóźnieniem. Sprzedawca nie ponosi również odpowiedzialności, jeśli informacje te nie zostaną przekazane stronie trzeciej w odpowiednim czasie.
8.W przypadku całkowitego odwołania Promocji przez Sprzedawcę jako organizatora, Sprzedawca zwróci opłatę wpisową w całości w sposób opisany poniżej.
9.W przypadku spełnienia warunków zwrotu opłaty startowej zgodnie z ust. 8 niniejszego Regulaminu Reklamacji, opłata startowa zostanie zwrócona Nabywcy za pomocą karty płatniczej użytej do uiszczenia opłaty startowej, a w przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy, z którego opłata startowa została wysłana. Pełen zwrot uiszczonej przez Nabywcę opłaty startowej nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia odwołania Promocji.
10.Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: info@twojashow.pl lub telefonicznie: +420 720 208 407.
Polityka prywatności
1.Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego w celu realizacji stosunku umownego łączącego Sprzedawcę z Kupującym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE o ochronie danych 2017/679 w zakresie, w jakim Kupujący przekazał je Sprzedawcy; w maksymalnym możliwym zakresie obejmuje to: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz numer rachunku bankowego lub karty kredytowej. Minimalny zakres danych osobowych, które Sprzedawca zastrzega jako warunek zawarcia umowy i w których Kupujący zobowiązany jest podać swoje dane osobowe, obejmuje następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres e-mail. Numer rachunku bankowego lub numer karty płatniczej jest odnotowywany bez powiązania z innymi danymi osobowymi w ewidencji księgowej Sprzedającego na wyciągach bankowych Sprzedającego i te dane osobowe nie są w żaden sposób dalej przetwarzane.
2.W szczególności chodzi o następujące cele przetwarzania danych osobowych:
(a.) dostarczenie Biletu Kupującemu oraz przesyłanie informacji o zmianach w Promocjach lub Biletów;
b.) identyfikacja Nabywcy w przypadku rozpatrywania reklamacji zgodnie z Procedurą Reklamacji, o której mowa w art. 6.
3.Kupujący wprowadza swoje dane osobowe za pośrednictwem strony internetowej i oprogramowania sklepu internetowego BZUCO. W przypadku błędnie wprowadzonych danych (np. literówka w nazwisku lub numerze telefonu), kupujący jest zobowiązany do skontaktowania się ze sprzedawcą we własnym interesie. Sprzedający przechowuje dane osobowe tak długo, jak jest to absolutnie konieczne, ale nie dłużej niż 12 miesięcy, a następnie usuwa dane osobowe. Jeśli kupujący chce usunąć informacje wcześniej, może skontaktować się ze sprzedającym i zażądać usunięcia swoich danych osobowych.
4.Sprzedawca zachowa na czas nieokreślony adresy e-mail wszystkich Kupujących i wykorzysta je do wysyłania wiadomości handlowych dotyczących Promocji. Jeśli Kupujący nie chce otrzymywać wiadomości handlowych, może z nich zrezygnować, po prostu odpowiadając e-mailem, że nie chce już otrzymywać żadnych wiadomości handlowych, w którym to przypadku jego adres e-mail zostanie następnie usunięty z listy mailingowej. Kupujący może również skontaktować się bezpośrednio ze Sprzedawcą, aby wyrazić swój sprzeciw wobec wysyłania wiadomości handlowych.
5.Sprzedawca prowadzi statystyki dotyczące liczby sprzedanych biletów na każde Wydarzenie w każdym roku. Podstawą tych statystyk są dane osobowe Kupujących, które są jednak w pełni zanonimizowane za pośrednictwem oprogramowania sklepu internetowego BZUCO i nie ma możliwości wstecznej identyfikacji Kupującego na ich podstawie.
6.Zdjęcia i krótkie nagrania audiowizualne Wydarzeń są pozyskiwane przez Sprzedawcę jako organizatora w celu promocji Wydarzeń w Internecie. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby zachować prywatność odwiedzających w miarę możliwości w trakcie robienia zdjęć i filmowania. Jeżeli Kupujący zauważy, że znajduje się na zdjęciu i jest na nim wyraźnie rozpoznawalny, może skontaktować się ze Sprzedawcą i zażądać od niego podjęcia dodatkowych środków technicznych w celu zanonimizowania danego Kupującego jako odwiedzającego, w szczególności poprzez sztuczne zamazanie jego wizerunku.
7.Kupujący jest uprawniony do skontaktowania się ze Sprzedawcą lub organem ochrony danych w dowolnym momencie z wnioskami lub skargami dotyczącymi przetwarzania jego danych osobowych.
Postanowienia końcowe
Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu i Procedury Reklamacyjnej okaże się nieważne lub nieskuteczne, nie będzie to miało wpływu na ważność i skuteczność pozostałych postanowień niniejszego Regulaminu i Procedury Reklamacyjnej, które można oddzielić od nieważnego lub nieskutecznego postanowienia.
Sprzedający jest uprawniony do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
Wszystkie postanowienia niniejszych Warunków i Procedury Reklamacyjnej oraz stosunek umowny między Kupującym a Sprzedającym podlegają prawu czeskiemu.
W Pradze, dnia 31.1.2024 r., wydane przez SUPERTICKET, s.r.o.