Line up Częste pytania
logo
Info Kontakt
PL / EN
444294d0-krakow-twoje-90s-show.webp

34411cdb-vengaboys.png
151db486-lou-bega.png
86c575bc-haddaway.png
6a3f4cc6-solid-base.png
357c21a4-nana.png
1fca476f-rednex.png
0226de9c-mr.president.png
f075ef93-loona.png
fe663a6a-whigfield.png
ad300c70-snap.png
2cf0442e-captain-jack.png
56f3500d-fun-factory.jpeg

Tauron Arena Kraków

informacje o wydarzeniu na stronie areny

ac20b448-tauron-arena-krakow-poland-twojashow-live-show-90s.jpeg

Czy muszę się zarejestrować, aby kupić bilety?

Bilety można kupić bez rejestracji/tworzenia konta.

Czy można kupić bilety na miejscu?

...informacje zostaną dodane

Jaki jest limit biletów na zamówienie?

W ramach jednego zamówienia można zazwyczaj kupić maksymalnie 20 biletów. Maksymalna liczba może zależeć od konkretnych warunków danego wydarzenia.

Co należy zrobić, jeśli płatność kartą nie została zrealizowana?

Jeśli płatność nie została zrealizowana, zalecamy skontaktowanie się z bankiem w sprawie sprawdzenia, czy dana karta obsługuje zakupy online i czy istnieje limit dla tego typu płatności. Wystarczy opłacić zamówienie, korzystając z metod wymienionych bezpośrednio w procesie składania zamówienia.

Czy bilety w koszyku są traktowane jako wiążące zamówienie?

Zamówienie w koszyku nie jest wiążące. Jeśli nie zapłacisz i nie sfinalizujesz zamówienia w ciągu 20 minut, bilety zostaną automatycznie zwolnione, a zamówienie zostanie anulowane.

Czy zapewniacie zniżki na bilety dla dzieci, studentów i osób niepełnosprawnych?

Jeśli w opisie wydarzenia nie zostało określone inaczej, zniżki nie mają zastosowania. Należy również pamiętać, że każdy uczestnik musi mieć własny bilet.

Czy mogę sobie zarezerwować bilety?

Nie ma możliwości rezerwacji biletów.

Jakie przedmioty mogę zabrać na koncert?

Aby uniknąć kolejek i niepotrzebnych kłopotów przy wejściu, należy zawsze mieć przy sobie tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Na koncerty i festiwale nie można wnosić przekąsek, parasoli, krzeseł, zwierząt, noży i innej broni oraz środków odurzających. Jednak wszystkie te zasady są ustalane przez organizatora, więc zawsze najlepiej jest sprawdzić stronę internetową konkretnego wydarzenia.

Jakie są zasady anulowania biletów?

Zgodnie z ogólnymi warunkami anulowanie zakupionych biletów jest możliwe tylko w przypadku zmiany daty/godziny lub miejsca wydarzenia lub całkowitego odwołania wydarzenia.

Czy muszę wydrukować bilety?

Nie ma potrzeby drukowania biletów, ponieważ nasze bilety cyfrowe zawierają kod QR, który wystarczy pokazać na ekranie telefonu komórkowego po wejściu na wydarzenie. Dlatego zalecamy wcześniejsze przygotowanie pobranych biletów.

Jakie są metody płatności za bilety?

Obecnie akceptujemy tylko płatności kartą kredytową online za pośrednictwem naszej bramki płatniczej, która jest najszybszą i najbezpieczniejszą metodą.

Co się stanie, jeśli wydarzenie zostanie odwołane lub przełożone?

Poinformujemy Cię o odwołaniu lub zmianie terminu wydarzenia w odpowiednim czasie na podany przez Ciebie adres e-mail, a także na naszej stronie internetowej i w mediach społecznościowych Superticket.sk. W przypadku odwołania wydarzenia posiadaczowi biletu przysługuje zwrot pieniędzy w sposób określony przez Organizatora.

Co powinienem zrobić, jeśli mam problem z płatnością kartą?

Upewnij się, że masz prawidłowy numer karty, datę ważności i trzycyfrowy kod bezpieczeństwa CVC. Ponadto sprawdź w Bankowości Internetowej, czy możesz dokonywać płatności kartą online i czy ustawiłeś limit dla tych płatności. Jeśli wszystko zostało poprawnie skonfigurowane, płatność powinna zostać zrealizowana bez żadnych problemów. 

Co powinienem zrobić, jeśli zapłaciłem za zamówienie, ale nie otrzymałem biletów pocztą?

Co powinienem zrobić, jeśli zapłaciłem za zamówienie, ale nie otrzymałem biletów pocztą?

Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia e-mailem, zalecamy również sprawdzenie folderu wiadomości-śmieci (spamu). Jeśli nadal nie znajdziesz potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z naszym działem pomocy za pośrednictwem adresu info@twojashow.pl lub formularza kontaktowego na stronie internetowej. Możesz również zadzwonić na nasz numer kontaktowy +420 607 169 720 w dni powszednie między 9:00 a 16:00.

VIP Bilety


TURN BACK THE TIME 

2024 KRAKOW after movie:


Informacje i pomoc: info@twojashow.pl


W sprawie współpracy marketingowej i ofert prosimy o kontakt:
marketing@tvojashow.sk



Lineup Częste pytania Info Kontakt
logo
Marketing Nota prawna GDPR
logo
BILETY
Line up
Częste pytania
Homepage
Info
Kontakt
  • pl
  • en
×

Cookies

Niniejsza strona korzysta z plików cookie. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu. Przeczytaj Politykę cookies.

Aby uzyskać więcej informacji kliknij TUTAJ

Odrzuć wszystko
Ustawienia niestandardowe
Akceptuj wszystko
Added to cart